Sch!! Säg inget till mamma!

Mamma skulle nog strypa mej om hon visste detta... men jag är såååå himla sugen på att skaffa en kompis till Morgis!!
En liten söt liten kattunge =))
image98
En liten gullig tjej eller nått... hihi...

Fast, mina nej-det-är-fel-tid-tankar kommer ikapp mej, eftersom jag ska ut på praktik från ca mars och 10 veckor, sen ett sommarlov som jag inte vet var jag kommer spendera (hemma, skara, jobba djursjukhus whereever i sverige) och sen 10 veckors praktik till efter sommarlovet, så att jag garanterat är i skara i mitten av november igen...

Kanske bättre att vänta ett år...
Även om mamma kommer bli kär i katten som jag drar hem... =))
Men nej... det får nog dröja... ett tag iallafall... =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0