Skördefesten/Bonnafesten/Westernfesten...

Kärt barn har många namn. Igår var det detta temat på puben.
"Klä ut dej till western, cowboy/indianer, bonde osv..."

jag valde: Dallas!!
Haha, det blev riktigt bra faktiskt. Mina vinterstövlar, jeans och ett rosavitrutigt linne. Och flätor så klart.
Rätt snyggt om jag får säga det själv... =)

Gick dit strax efter tio. Köpte en xider i baren och pratade med nån underlig människa som tydligen var lärare nånstans... Typ första (och sista?) gången det kom en lärare till kårpuben!!!
Sen kom Sandra o Isabell o Linnea och då blev det till att hänga med dom =)
Stå lite på dansgolvet.
Alex bjöd upp mej för att bugga!! =)) Snurr snurr snurr... Tur att jag bara fått i mej en xider innan den annars hade det inte varit lätt att stå på benen!! Speciellt inte i högklackat!
En mumsig drink blev det sen... och ganska snart en gravendals också... klarade mej på 100lappen!!
Men den där sista cidern hade jag inte behövt... det snurrade lite väl mycket i huvudet för att jag skulle våga mej på att gå upp på dansgolvet igen... (jag är tydligen väldigt spritkänslig hehe)
Så det blev till att stå ute på trappen iallafall.

HAN stog också där!! =D
han: "Hej!"    jag: "Hejhej!"
Ska jag säga nått? Jag kommer inte på nått att säga? Ska dom gå? Dom går! Han vänder sej om.
han: "Hejdå! =)"        jag: "Hejdå! =D"
Går in igen, kommer på mej själv med att stå och flina för mej själv... Full o förälskad... haha...


Bestämmer mej för att det är lika bra att gå hem och sova... Lektion imorgon kl9.
Cyklar hem, lite småvingligt, men uppfriskande och är hemma tjugo över tolv.
Dunsar i säng.
Somnar.
Vaknar. Inser att jag nog är immun mot baksmällor... Tur de!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0