Skum känsla..

Idag på Skivstång. Helt plötsligt blev jag alldeles matt och var tvungen att kämpa mer än vanligt för att kunna lyfta upp skivstången.
Kändes som kallsvettning förutom att jag inte blev kall.
Yr och matt, trodde nästan jag höll på att somna eller nått.
Sååå skönt att duscha varmt efter det...

Troligen har jag ätit för lite...
Chips och två mackor är nog ingen bra förberedelse inför skivstång.
Frågan är om mat ska äta nu eller om man ska äta ordentlig frukost imorrn istället...

Ett stort glas mjölk och en macka får det nog bli iallafall...

Oh snart helg! Kanske fotboll på HappyBowl på lördag, dessutom måste jag städa.
Katthår överallt, och jag har inte plockat reda på alla grejer jag släpade ner hemifrån i helgen heller!!
Så jag har att göra...
Måste göra PBLfallet också, och titta lite på tentan som vi ska ha den första november... =S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0