Städa städa...

Kände mej idag tvungen att städa.

Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag... och än då länge har jag inte kommit längre än till att plocka undan en massa grejer...
och så hittar man ju grejer i röran som man måste pyssla med en liten stund...

Hittade ju mina flyttkort till exempel som jag inte fått iväg än... så nu är dom iallafall adresserade... gäller bara att komma ihåg dom nästa gång jag går ut...

Det är katthår överallt... Ett litet ofrivilligt allergitest ifrån min sida...
Resultat: Hade jag varit allergisk så hade jag inte kunnat andas längre...
Har ju till och med skakat kläder och grejer med massor med katthår på... =D

Nu ska jag återgå till städet!!

KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0