Äger!!!

Ja, då har man spelat innebandy igen då =)
Lite ringrostig men tusan var roligt det var!!!
I samma lag som min kommunkompis men jag tror inte han vet vem jag är...Jag hade inte vetat vem det var om inte mamma hade sagt att han ska gå där...
Tusan att morsan ska veta mer om folk i min ålder än vad jag gör... =S

Jajja... Dont think and die.... Ehh...
Nu blir det lite Idoltittande, lite läsande om cellen och sånt och sen så blir det nog en liten sväng ner till kårpuben på min punkade cykel... Fast det är inte helt punka... Men det läcker iallafall... Eller så är det jag som inte vet hur man pumpar luft i däcket... Grr..

Ingen som vill hjälpa mej laga däcket!!??? (gratis)


Kommentarer
Kajsa

Hej! Tänkte på ditt inlägg om Friskis! Jag har tränat en del där, köpte faktiskt träningskort där inför hösten nu. Jag tror att det kan variera lite på kvalitén mellan städer kanske- men jag tycker absolut det är prisvärt! Man blir svettig, får träningsvärk... vad mer kan man begära:-). Här har de ett skivstångspass som jag älskar, de e typ bodypump! Som sagt, jag tycker det är prisvärd bra träning! kram!

2007-09-05 @ 22:34:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0