dagens... =)

japp, då har man varit och kämpat på innebandyn då =)
Det var hur kul so mhelst idag, förutom att vi bara var 9 stycken....
men det gick bra ändå =)
Vi körde trelag med tre i varje och så fick man vila den matchen man inte spelade så det var rätt lagom , dessutom var man ju hela tiden uppe i varv och värmen så att man kunde köra järnet hela tiden=))

Fick bestämt tid för när jag och erik ska träffas innan puben också... kul om man kommer dit samtidigt typ så att man inte står utanför och väntar... =) det kommer bli en lååååååång kväll!! Puben stänger ett, folket ska va ute halv två, sen ska kassan räknas, borden ska städas osv.
Och UNDER TIDEN så ska man lyckas göra en massa drinkar och serva folk med öl o cider och ta betalt... =))))))
SHIT VAD KUL DET SKA BLI!! LÄNGTAR TILL PÅ ONSDAG!!

nu ska jag göra spaghetti och köttfärssås, för jag e så himla hungrig!! Lite majs också kanske, det är gott!!
Sen blir det idol en timme och sen blir det antingen lite skolarbete, eller ska jag kolla på Victoria Beckham special?? Man måste ju bara få sitta och titta på VB en hel timme!! *dör*

Dagens citat: "Det är inte säkert att dom har alla indianderna i kanoten" HAHAHA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0