En vanlig lördag i Skara...

Det är det idag... =)

Sitter och ska plugga PBLfallet med muskler och komma fram till vad som är viktigt och vad som ska vara med, det är lite krångligt faktiskt... krångligare än det förra fallet...
Men det löser sig nog ändå, jag har ju iallafall två bra texter på svenska och två på engelska så det ska nog inte vara nått problem att hitta fakta iallafall, det värsta är nog att ta sig igenom texterna några gånger... :S

Haha, blir till att ta en promenad ut på stan sen också. Ska bli skönt med lite luft, det är inte så kul att sitta inne i lägenheten hela tiden direkt.
Och så kan man ju ta sig en titt om det är nått annat roligt folk ute.
Ikväll ska det tydligen vara Oktoberfest på Statshotellet här i Skara, och jag funderar på att gå...
Det värsta är ju det faktum att jag inte har nån att gå med, och inte vet nån som skulle vilja gå dit heller...
Men men, får la kanske ta mej en sväng dit och se hur det ser ut...
Fast inträdet på 120:- känns inte så lockande...
Men men... =)
En dag av plugg behöver nått avslappnande på kvällen... =)

What the hell, i onsdags på kårpuben så stod jag på dansgolvet efter EN xider!!
What is going on?? hahah, men det var roligt =))

*återgår till pluggandet*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0