Första lördagen i Skara.

Jaa, då har man gjort snart hela lördagen i Skara då. Fått riktigt mycket gjort faktiskt...
Lagt alla grejer som ska tvättas i tvättkorgen så att dom kommer med imorgon när jag ska tvätta... =S
Första gången med nya maskiner... Men det ska nog gå bra tror jag... annars bor det ju faktiskt ganska många i trappuppgången som borde veta hur maskinerna fungerar... =))

Har cyklat till coop och handlat grejer för att göra soppa och så har jag gjort soppan också då. Kommer inte ihåg vad den hette men det var typ grönsakssoppa fast med pasta i också. Rätt god faktiskt...
Enligt receptet skulle det vara 4 portioner men jag fick det till 5... =)) Hihi...
Funderade på om jag skulle laga nån mer mat också när jag ändå är igång, det är så skönt att ha en massa färdiga lådor i frysen... Men det är ju så nu att jag bara har två matlådor kvar... Vet inte vad jag ska göra som bara tar två matlådor... jaja... =)

Och så har jag städat också =)) Bytt sängkläder och dammsugit golvet. Ska tvätta kaklet i badrummet också och se om jag kan få den där dumma sugproppshyllan att fästa nån gång så att jag kan använda den... hmm...

En liten sväng till medeltidsmarknaden blev det idag också... Men det var inte mer där idag än det var igår så det blev inte mer än att jag bara gick ett varv och sen hem med mina matvaror...

Nu blir det till att fortsätta vara duktig =)))

Oh yes its a crush, typically me!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0