Japp...

Nu vet jag iallafall varför jag kände mej bakis i torsdags även fast jag inte ens varit på kårpuben, det var förkylningen som låg och lurade.
Och jag tackar mitt sjätte sinne som sa åt mej att följa med kompisen som skulle till apoteket så att jag köpte en ask med huvudvärkstabletter...Hade inte överlevt helgen utan dem kan jag ju säga...

Det värsta av allt: Jag hade tänkt plugga som en galning och bli klar med flera olika grejer, men det kan jag ju se mej i månen efter.. Det går fan inte att plugga, jag kan inte koncentrera mig på en sam i mer än fem tio minuter max... det enda jag orkar göra är att sitta i min fåtölj och byta kanal på tvn, för där finns det ju inget kul att se på iallafall, dessutom har jag läxorna i knäet hela tiden för att kunna göra nått.. Men nej...
Får hoppas att dom har överseende med det om jag inte lyckas få klart det viktigaste som ska va klart på tisdag...

Det sorgligaste: Det lär ju inte bli nån innebandy på måndag, risken finns att det inte blir nån på onsdag heller... och friskis o svettis lär nog inte vara nått jag orkar med heller...
Suck, precis när jag kommit in i träningen...

Nä, nu ska jag inte sitta här och va lessen mer.. Dags att gå ner och hänga upp sista tvättmaskinen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0