Oktoberfesten...

Njae... det vete tusan, jag skulle nog ha hållt mej hemma igår iallafall!!

Ekonomiskt:
120:- entre
20:- garderob
45:- xider
80:- 4:a drink (!!!)

265:- fattigare. =O
Xider Strawberry Desire som alla säger är sååå himla goooood!! Tyckte jag inte var speciellt god.
Sen så köpte jag en 4:a Rosa Pantern för den ska också vara god, men hon som blandade kunde nog inte blanda ordentligt för den smakade rakvatten.... =(
Dessutom blev jag chockad när hon sa vad dom kostade!! 80kr för en 4a och 100kr för en 6a!!!!!
Tacka vet jag kårpuben! (40 för 4a, 50 för 6a)

Har dessutom konstaterat att;
* man ska inte vara där precis när det öppnar för då är det bara 40+ där....
* man ska inte gå dit ensam om man inte vet att någon man känner kommer komma. För då blir man ensam, två timmar ensam på stadshotellet var inte speciellt kul!
* det tar en evighet att komma fram till garderoben! Stod i kö en halvtimme för att hämta ut min jacka!

Slutsats: Skulle ha gått på Oktoberfesten förra helgen för då var nästan alla från innebandygänget där!!
Om jag ska gå till Stadshotellet eller Olins någon kommande helg så ska jag se till att vara med på förfesten så att jag inte kommer dit ensam!!

Nästa helg åker jag hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0