Snart dags...

... för en kilomtertur på cykeln för att cykla ut till Uddetorps Ridhus...
Får väl se om jag lär mej nått kul där idag, ska iallafall bara stanna på teoridelen till kvart i tre. För kl fyra är det innebandy igen som vanligt och det tror jag är mycket mycket roligare!!

Måste köpa ett USBminne också för jag har tydligen inte med mej min mp3 hit ner... Hehe... Bra koll man har på sina grejer va?!

Sen är det ju det där med kläder tills ikväll! Vad tar man på sig? Och i vilken garderob finns dom kläderna? Inte i min iallafall... Det får bli jeans och nån snygg topp som vanligt då...
Måset skaffa mej nått snyggare nån gång...!!

Yeah yeah, nu måste jag läsa klart mitt plugg och ge mej av!!

See ya at the pub tonight!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0