Uppsats...

Tänk vad länge sen det var jag skrev en uppsats!!
Fast jag tror att det går ganska bra faktiskt =))
Förutom att jag sitter och tänker mellan varannan mening att jag är godissugen...

Hmm, frågan är om man ska orka ta sig till ICA och köpa nått sliskigt godis... eller om jag ska äta middag istället och se vad som händer...
VIP kanske har öppet!! där är godiset mycket billigare (4.95) än på ICA (6.90).
Jag HATAR när lösgodiset kostar mer än 5 kr hektot.. jag tycker att det är svindyrt!
Speciellt när man gick dryga 250.- back igår så vet jag inte riktigt om jag har råd med godis...

Nej... Det får bli middag helt enkelt!!
Då är frågan om man ska ta upp en bit Lasagnette eller Fisksoppa...
GAAH! Varför måste livet vara fullt av så många frågor??

Skit samma... Imorrn är det innebandy igen!! Skönt!!
Jag ska ta med mej en bikiniöverdel att basta i så att man inte är halvdöd efter tio minuter... Den där tjocka handduken är ju faktiskt jobbig att basta i... och dessutom så behöver ju killarna bara ha handduk från höfterna och nedåt...
DET är fan fuskigt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0