Drömmar.

Nej, det handlar inte om dom goda kakorna, det handlar om såna drömmar man har på nätterna.

Jag är ju makalös på att drömma konstiga drömmar, och vad gjorde jag inte inatt??

Handling:
Jag både körde runt i min bil och cyklade runt på min cykel... Fråga mej inte varför jag bytte fordon, men det är tydligen så det går till i drömmarnas värld...
Jag blev varnad för att åka in på en parkeringsplats eftersom där höll ett elakt gäng till, som vandaliserade både cyklar och människorna som cyklade.
Naturligtvis cyklade jag in på parkeringen... (annars hade det ju inte blivit nån intressant dröm...)

Gänget kom gående mot mej och jag gjorde en rivstart med sladd (med bilen) och cyklade därifrån. (??)
Helst plötsligt var jag i Skara och cyklade och trodde att jag hade skakat av mej gänget, men det hade jag inte... dom kom springande efter mig...
Jag ringde till polisen och sa att jag blev jagad och att polisen måste komma och möta mej vid ICA...
När jag kom till ICA var polisen där, gänget var fortfarande efter mig.
Polisen "räddade" mej från gänget och sa nått i stil med "var inga dumma pojkar, lämna henne ifred" och sen stack poliserna... (hoppas inte att alla poliser är såna...)
Naturligtvis blev gänget ännu argare eftersom jag skickat polisen på dem... De fick tag i min cykel och började ta sönder den... Men sen kom dom på att det nog var roligare att ge sej på mej, så dom gick efter mig och verkade trevliga helt plötsligt. Dumma drömjag trodde att de var snälla och de gick bredvid mej.
Helt plötsligt sticker en av killarna in en liten 2-millilitersspruta med nått grumligt (såg ut som stelkrampsvaccin :D ) i min rygg. Och det sved till lite så som det gör när man får bedövning hos tandläkaren.
Sen såg jag mej själv bakifrån när jag segnade ner, så som dom gör på film när dom är helt däckade en sekund efter dom fått sprutan... (så fort går det ALDRIG med intramuskulär injektion kan jag berätta av erfarenhet)
Innan jag hade ramlat ända ner till marken fångade en av killarna upp mej och just då vaknade jag...

Klarvaken tio minuter innan klockan skulle ringa...

Det allra konstigaste var att jag tyckte inte att det var en läskig dröm... Den var pulshöjande, men inte så att man var så värst rädd....
Tusan att jag skulle vakna bara... Jag ville ju veta vad som hände!! Får se vad jag drömmer inatt, hehe!!

Nu ska jag sova! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0