Hett!!

Vilken intressant rubrik va?!
Anledningen till rubriken är min "lägenhet" i Karlstad... Det är så varmt så jag håller på att koka!!
Och jag tänker bara på stackars Morgan som har en massa päls också!!
Det är just nu nästan 25 grader!! Och tidigare idag (när jag lagade mat) var det uppåt 28 grader!!
Sjukt varmt!!
Fönstret har stått öppet hela dagen, på så vid gavel jag vågar ha utan att Morgan smiter ut...

Det känns nästan som om jag är i klimakteriet eller nått, måste skaffa mej en fläkt som kan stå i fönstret och blåsa in uteluften...
Det har varit runt tio grader under dagen och nu är det nere på två... Så fönstret får nog stå öppet inatt också så kanske det kan svalka lite...

Tog en sval dusch också, men det hjälpte inte speciellt mycket...
Ska nog låta Morgan stanna i Billingen ett tag.. Jag kan ju lida i värmen för jag vet ju varför det är så jäkla varmt, men Morgan fattar ju inte det.....
Undrar faktiskt om det är hyresvärden som missat att ställa om termostaten till sommarväder... (??)
Det dummaste är ju att det inte finns enskilda termostater för varje rum... Båda elementen jag har är avstängda så nå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0