Onsdag.

Då har man kommit hem ifrån jobbet igen då...
Idag slutade jag egentligen klockan tre, för sen skulle det vara personalmöte som jag inte behövde vara med på.
Men så visade det sig att det bjöds på smörgåstårta på personalmötet. (En patient hade med sig en smörgåstårta som tack för hjälpen)
Så jag blev iallafall kvar på mötet och det var ganska intressant att bara sitta och lyssna på dem.

Sen när det var klart så tog jag en sväng ut till Bergvik och köpte en eltandborste och några pingisbollar.
En eltandborste för att tandläkarn sa att det är snällare mot tandköttet och bättre än en vanlig borste... Vet dock inte hur bra Colgate Multi-Action för 69:- är... (?)
Men kanske bättre än ingen eltandborste alls iallafall.
Pingisbollarna köpte jag till Morgan. Det är nog en av de bästa kattleksaker jag vet!
Studsar lagom mycket men är varken hårda eller tunga så det gör inte ont om man får dem i huvudet. Dessutom låter dom ju roligt när dom studsar!
Tyvärr är 18 kvm inte så mycket att studsa runt på...
Jag har bestämt mig för att i Borås ska jag bo på minst 25 kvm! Kosta vad det kosta vill. Det är iallafall billigt att bo i Borås! Billigare än i Skara faktiskt!! =))

Idag är det inget roligt på tv över huvud taget.. Ska kanske kika lite på topmodel sen, men idag ska jag iallafall försöka få lite städat i lägenheten.
*Diska
*Plocka ihop och undan papper
*Dammsuga
*Torka golvet
*Lägga smutstvätt i tvättkorgen
*Se om jag har nån smutstvätt som jag kan ta med och tvätta på kliniken imorrn.
*Se vilken smutstvätt jag ska ta med hem
*Packa in grejer i bilen som ska hem över helgen

...sen har jag nog kanske fått gjort det jag ska...

Ska nog få tummen ur redan nu kanske...



(AAAJ!! Jag har en inflamerad talgkörtel i örat.. Det gör ont som f*n!!)


Kommentarer
Alexandra och Stella

och idag har jag varit i skolan och sedan har Stella blivit klippt :D

2008-04-16 @ 19:05:34
URL: http://triquetra.blogg.se
Anonym

Du är tillagd i min med med namnet SweetPeach.
//Peter

2008-04-16 @ 20:13:08
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se
G

nu när du ska flytta till borås och allt så tycker jag att du ska besöka iloveboras.se för bekanta dig mer med staden!

2008-04-17 @ 13:23:47
URL: http://iloveboras.se
Alexandra

Vill bara önska dig en underbar helg :D Massa SOL på dig!

2008-04-18 @ 11:33:33
URL: http://triquetra.blogg.se
Sigrid

Oj, jag har inte vart inne här på ett tag nu och så läste jag att du var i Karlstad(min gamla hemstad ju), fattade noll :D Men jag antar att du har praktik i Karlstad? Var är du nånstans?

2008-04-21 @ 11:12:30
URL: http://sigrida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0