Tandläkaren...

Alldeles snart ska jag iväg till tandläkaren. Ska vara där klockan 2.

Vet dock inte riktigt hur jag ska göra... DEt har precis snöat (va fan!!) så jag vet inte riktigt hur det skulle gå att cykla, men eftersom det bara är typ 2-3 kilometer så känns det lite fånigt att ta bilen...
Nee, det får nog bli cykeln och så får jag väl åka i tid så att det inte gör så mycket om det är halkigt eller så...

Funderade först på att åka och simma efter tandläkarbesöket, men simningen får nog vänta tills imorrn...

Får väl se hur mycket fattigare jag blir... Har mejlat lite med en av sköterskorna, eller receptionist eller nått.. och hon sa att en vanlig undersökning med ett par röntgenbilder går på 600-700 kr... Så jag hoppas på att det inte blir dyrare...

Tror jag ska promenera in på Shell när jag ändå är däråt och köpa lite bilvax och sånt... Bilen måste verkligen få sej en ordentlig genomgång nästa gång jag är hemma! Den blev ju ren, men jag blir deprimerad varje gång jag ser alla rostfläckarna... Synd att det blir så dyrt om man skulle lämna ifrån sej bilen och säga "Fixa rosten!!"

(Please MTV, piiimp myyy riiide!!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0