Torsdag.

Har varit och simmat lite i eftermiddag! Man blir så skönt slapp!
Simmade i 45 minuter och sen gick jag över till den varmare barnbassängen/vattengympabassängen och sprattlade med benen och värmde mig lite. Sen startade dom massagestrålar i väggarna på bassängen så då fick jag lite ryggmassage också =)

Har kommit hem och ätit lite middag.
Imorgon är det fredag! Denna veckan har gått ganska segt tyvärr.
Delvis för att jag inte har Morgan hos mig denna veckan och delvis för att det har varit ganska segt på jobbet.
Veterinärerna har varit sjuka/komplediga/på kurs så det har varit färre veterinärer än vanligt vilket leder till färre kunder och mindre att göra... Men jag skurade iallafall en box imorse så jag får väl vara stolt över det!
Och så har jag fått igång några hästar på löpargången vid hältutredningar. En del är ju så himla stöniga och ska inte trava... men då kommer tant Jessica med piskan och viftar. =)

I helgen ska jag ner till Göteborg och stå i Djursjukvårdarutbildningens bås på Svenska Mässan. (Eurohorse mässa och Gothenburg Horse Show)
Ska åka skittidigt på lördagen, kvart i sju. Det betyder att jag måste ta en buss som går härifrån vid sex för att komma till stationen om jag inte vill betala 120:- i parkeringspengar för bilen eller riskera att min cykel blir stulen.
Känns lite nervöst... Men jag får helt "enkelt" försöka lägga mej tidigt och stressa upp mig lite så att jag är pigg på morgonen. Typ sådär nervös som man är innan skolstarten är bra att vara, för då är man alltid pigg på morgonen...=))

Nu ska jag återgå till tv:n och kolla på Lyxfällan...


Kommentarer
Alexandra

Nu finns det bilder på min maskerad-outfit på bloggen. Var ju 50tals-inpiraread / "i väntan på elvis" =)

2008-04-27 @ 13:39:58
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0