Flyttnerver...

Usch nu börjar jag blir riktigt nervös. Lite dumt egentligen. Det är ju ett tag kvar tills jag flyttar....
Iallafall tre dagar. =)

Idag ska jag packa ner lite kläder och sånt i väskor och kassar. Måste fylla på klädkammaren som jag har där nere. =))
Så ska jag skriva på kontrakt på en parkeringsruta så jag har nånstans att ställa bilen under mina tio veckor. Annars hade jag vart tvungen att betala två kronor i timman dygnet runt... hehe. Massor med pengar.

Sen nu i helgen så ska jag gå runt lite i stan och se mej omkring. Kolla upp vart jag ska på praktiken, vilken buss jag ska åka / vilken väg jag ska cykla. Kolla upp var jag ska handla och var jag ska kolla på Arn2an med min presentbiljett.

Missar ju den här hemma nu när jag ska flytta.

Ska bli intressant att se vad Morgan tycker om att åka bil igen. Och till Borås denna gången. Lång tid... =( Men det går nog bra. Jag kommer nog inte åka hem så ofta under dessa veckor heller så det blir inte bil så ofta iallafall...

Just nu sitter jag och kolla på Konstsimning i SVT Play så det tar en halv evighet att skriva detta blogginlägget.
Jag ser inte ens vad  jag skriver för det tar sån tid innan bokstäverna kommer upp på skärmen.
Hälften blir felstavat och jag är lite orolig för att allt kommer försvinna innan jag är klart med inlägget... Hmm...
Nu är det nog dags att jag börjar med flyttningsgrejerna så att jag blir klar nån gång!!

Trevlig dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0