Fredag!!

Tänkte nästan börja inlägget med att berätta hur tråkigt jag har det, men vad är det  för ide med det?
Dagen blir ju inte roligare direkt.
Har iallafall hyrt ut några dressiner, trots det trista vädret. Imorse regnade det, men nu verkar det som det ska bli bättre väder under dagen.
Weii!!

Har precis ätit lite lunch. Köpte en färdigrätt från Findus eller nått, med Pasta och Bacon. Lite missnöjd.
Det var som vanligt väldigt mycket pasta, väldigt lite bacon, och halvtrist smak.
Hade ju kunnat salta lite men det kom jag inte på förräns nu... =)

Om en timma ska jag ringa ett bostadsföretag nere i Skara och hoppas få tag på en lägenhet. Finns en som kan passa mig ganska bra som inte är alltför dyr iallafall...
Berättar hur det går senare!

trevlig eftermiddag allahop.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0