Gårdagen!!

Kom hem från jobbet och fixade till mig lite, sen åkte vi till Långed för att gå på Räkfest!!

Jag hade bjudit med med Tessan så vi träffades där och det var skojjigt!!
Kul att ses igen!!
Det är synd när det går så himla lång tid mellan träffarna, men det är ju svårt att göra något åt det också.
Vi käkade räkor med majonäs på löpande band och delade på en kartong Oz Rozz.
Gott! Men kanske lite i det syrligaste laget, eller så var den bara dåligt kyld.
Vin brukar ju bli äckligt när det inte serveras i de grader de är avsedda för.

Vi satt iallafall och pratade hela kvällen. Jag blev hur trött som helst efter ett tag, typ när klockan var halv tio... *skäms*
Men vi var kvar ett tag till ändå.
Sen sa vi hejdå och var väl hemma vid halv tolv eller nått och jag somnade som en stock och sov så skönt så skönt =)

Vi ska ses till veckan igen och det ska också bli skojjigt! Måste ju ses några extra gånger nu innan jag försvinner igen, hihi!


Kommentarer
JB

Hej!



Svara på dagens (jävla) fråga



http://vastertorp.blogg.se/2008/august/dagens-javla-fraga-2.html



Tack för din medverkan & ha en bra (jävla) söndag



Mvh



JB

2008-08-10 @ 09:35:21
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0