Snart Boråsare.

Igår var jag och mamma och pappa nere i Borås och flyttade in en massa grejs i min lägenhet där nere.
49 kvadrat och hela lägenheten påminner om den jag hade nere i Skara.
Bra och dåligt på samma gång. Jag lär ju känna mej "hemma" iallafall...

Det värsta är nog vägen... Så tråååkigt!! Tre timmar tog det nästan dessutom! Usch och fy...
Blir nog inte många hemresor under mina 10 veckor i Borås.
Men jag kan ju åka ut till Knalleland och shoppa istället =)=)

Hemska gula tapeter var det i lägenheten, men köket var bra och ett stort vardagsrum.
Har dessutom en liten altandörr och uteplats så jag och Morgan kan sitta utomhus på eftermiddagarna. Då blir han nog glad.
Jag vill aldrig mer bo på annat än markplan om jag kan undvika det. Om det inte råkar vara en enorm inglasad balkong eller nått sånt =).

Idag har jag jobbat. Alla dressinerna är uthyrda och folk står nästan i kö och väntar på att dressinerna ska komma tillbaka, hehe. Massa pengar i kassan... Kul!

Har precis ätit och ska ta det lite lungt en stund. Kika lite i min HM katalog och sådär...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0