Helgen!!

Blev inte gjort så mycket.
Satt och försökte plugga i lördags, men arbetet var så himla svårt och jag fattade ingenting så jag la ner det. Ska fixa det ikväll istället!
På kvällen gick jag och några klasskompisar till Olin's för lite nittotalsdisco!!
Det var riktigt skoj! Dansa till alla möjliga gamla låtar tills klockan två på natten!

Vaknade så klart inte före tolv, kanske ännu lite senare. Söndagen var det segaste dagen på länge. Orkade inte göra speciellt mycket. Inte roligt!

Så idag har det varit skola igen! Heldag med hästanestesi. Så nu har några frågetecken till klarnat.
Och lite innebandy blev det också, men det var inte så kul idag.
En kille slog mig skithårt på smalbenet så jag har ett jättesnyggt märke efter en klubba.
Samma kille sköt en hård boll mot mig så jag har världens blåmärke i ena knävecket!
Aj!! J*vla galning!! (inte bara skämtsamt menat)

Har precis varit jätteduktig och diskat, eftersom jag inte fått för mig att göra det på typ en vecka =S
så det var välbehövligt.
Kikar lite på Äntligen hemma, och sen ska det bli plugg!!

Imorgon ska vi lära oss om vätsketerapi! =)

Tjingtjong!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0