Magknip :(

På eftermiddagsföreläsningen idag började jag få magknip och det håller fortfarande i sig.
Så hemskt. Vill bara ligga i soffan och dega. Men måste ju få nånting gjort också.
Har dessutom ingen lunch tills imorrn, så det måste jag laga nått också.

Tror det beror på den halva pizzan jag åt till lunch idag kanske.
Det var jättegott med pizza och pizzasallad, men eftersom jag inte ätit det på länge så kanske magen reagerade skumt på det... Eller nått? Har ingen aning. Ont gör det iallafall...
Och tydligen ingen smärta som går att dämpa med Panodil heller. =(

Ska nog gå och lägga mej extra tidigt idag och hoppas att jag vaknar utan magknip imorrn...



Kommentarer
Alexandra

Antar verkligen inte ni fortf håller på med bildplattor utan ni har digitalt (kassetter man stoppar in och ut överallt). Däremot börjar fler gå över till direktdigitalt, som kommer direkt upp på skärmen. På UMAS i malmö finns bara sådant. Jag tycker allt annat är mycket otympligt och omodernt. Har bara sett sånt här fint (däremot skulle vi öva på digitalt, men jag fick spel och bara längtade till det direkt digitala) :) Jätteroligt att tekniken utvecklas. Hoppas att alla sjukhus får sånt inom något år. Mycket enklare för alla, både patienter, läkare och ssk, som spar sina kroppar. Man slipper lyfta nånting =)

2008-12-04 @ 17:58:36
URL: http://triquetra.blogg.se/
Alexandra

Du, vet du? Jag la mig kl 20 igår kväll, vaknade 6 (med klockan). Sov 10 timmar -som en stock! Behövde verkligen sova.

Förresten, kolla in Dollface nya video på min blogg!

2008-12-04 @ 20:50:11
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0