Plugg...

Pluggar för fullt med den här roliga boken i knäet.

Sitter i soffan och käkar lite micropopcorn samtidigt :)

Hade tänkt jag skulle pausa en stund och kolla på Roomservice på Femman, men nu har dom några tekniska problem tydligen och kör Entertainment Now istället. Tråkigt!!!
Får väl se om det kommer nått Roomservice snart eller om jag ska återgå till dom kära anestesipapperena.

Idag har jag spelat innebandy och fått lite mer blåmärken. Det värsta är att jag har ett jätteblåmärke på ena smalbenet kvar sen i måndags. Det gör ont minsta lilla jag snuddar vid det!! Ajj!! Dessutom kan jag inte ligga normal när jag sover eftersom då trycker det på blåmärket... Hoppas att det läker snart!!

Imorgon är det mer plugg, och troligtvis en promenad eller nått sånt också... Måste ju få lite luft när man sitter inne och pluggar hela dagarna...
På fredag är det tenta =S Jag hoppas att jag kommer klara den. Det känns ganska bra just nu, men samtidigt känns det som om jag borde kunna mycket mer än jag kan. OCH samtidigt är jag osäker på hur mycket eller lite jag kan.
Anestesi är ju ett så himla stort och invecklat ämne. Men intressant! =)

Sen blir det hemåkning efter tentan. Köpa ett par cheeseburgare och en kaffe på mcdonalds så får jag lite lunch i mej också! Har ju tömt kylskåpet nu inför jul, så det enda jag har är några tomater, en paprika och en risifrutti. Men det ska jag troligen leva på imorrn... Får väl ut och köpa lite salladsdressing eller nått också =)

Roomservice?! Hallå?!? Nu har dom iallafall lyckats köra igång reklam...hmm...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0