Tentaångest...

... eller inte.
Nu är jag "klar" har jag bestämt mig för. Det jag inte kan nu kommer jag inte kunna imorrn heller, så tentan får gå som den går. Jag har ju ändå pluggat en hel del.

Nu har jag en timma på mig att packa det sista som ska med hem, ställa ut alla grejer i hallen och sen ska det städas lite.
Klockan tio ska jag kolla på finalen av Hell's Kitchen. Heja Christina!! =)
Ska bli skoj att se vem som vinner...

Imorgon är det tidig morgon igen. Tentan börjar klockan nio och man bör vara där en liten stund i förväg...
Sen håller vi på till ett, eller är schemalagda dit iallafall. Efter tentan ska det skrivas kursutvärdering för höstens arbete och sen är det jullov!!
Eller "jullov" rättare sagt. Vi är ju egentligen bara lediga dom röda dagarna och alla andra dagar är vi bara "icke schemalagda" och ska plugga till en tenta till (!!) som ska skrivas den sjunde januari.

MEN det är långt tills dess än så länge!!

NU: Packning och städning!!

Nästa gång vi hörs sitter jag nog i Billingsfors igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0