12/2

Först och främst! Grattis Pappa!!! Idag fyller papsen år! Till helgen blir det födelsedagsfirande =)))

Idag har varit en ganska bra dag. Började med PBL-möte och redovisning av urinorganen som gick riktigt bra. Sen började vi på nästa fall, vätskebalansen. Det konstigaste är att vätskebalansen ska vara med på tentan, men vi kommer inte har något pbl-möte innan tentan för att redovisa fallet??? Helkonstigt!
Men som tur är så ska vi ha en föreläsning på torsdag om det så man får väl ta in så mycket som möjligt då..annars vet man ju lixom inte om man har rätt fakta!!

Efter skolan slutat så gick jag iväg och handlade. Först lite hemliga grejer till pappa, sen innebandybollar, en kam till Morgan, lite ost på ICA. Dessutom köpte jag ett grisöra på djuraffären bara för att testa vad Morgan tyckte om det... Han har nosat på det några gånger och lekt med det, hoppat på den och sparkat på den... Men inte ätit.... Han fattar nog inte riktigt vad den är till för...
Någon som har några roliga tips på vad man kan ha som tugggrej till katter? Han gillar att gnaga på sin karda nämligen, men det gillar ju inte jag att han gör...

Sen blev det promenad hem igen, och efter lite lunch och lite tv-tittande och lite läxläsning så var det dags att dra iväg till skolan igen på möte inför Eurohorse... Typ inget folk som skulle vara där var där... Vi vart väl 6 stycken eller nått... Ajja.. lite kom vi ju fram till iallafall.
Hem igen. Tog en omväg förbi en affär och köpte mej en shaker och sådana här plastskenor som man hänger upp affischer i, fast jag ska hänga upp några "tavlor" som jag köpt på IKEA i dom istället... Men vet inte var ännu så det får nog dröja...

Nu är jag så fasansfullt törstig så jag ska ta mej ett enormt glas vatten och sätta mej och göra lite tentaplugg, sen får det bli House klockan nio och imorrn blir det mer tentaplugg. Har ingen onsdagsövning så det blir hemma hela dagen... Undrar hur jag ska få ihop mina steg då... Får sätta på mej normala kläder och släpa mej ut på en förmiddagsprommis kanske. Sen är det ju innebandy också.

Sist men inte minst. Dagens steg: 10 000 !!! Vilken förbättring från igår! 3000 steg mer!!


Kommentarer
Linda

Jag lägger in dig på 10000 steg som är kanon bra!!!
Vad du har jagat på idag...

Visst ska jag titta på House...älskar hans humor...*L'

2008-02-12 @ 20:28:15
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Linda

Som du sa...alla steg är steg...och du har ju förenat nytta med nöje..shoppat samtidigt!!!

Idag kör vi igen...lycka till därute...

Hoppas du sovit gott!

2008-02-13 @ 08:19:20
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Linda

Hur går det för dig?
Själv visar min 4495 allaredan..och det är bra för att vara mig...*L*
sKA UT EN RUNDA TILL NU OCH JAGA LITE TILL!
Vill gärna ha in stegen innan 22:00 om kvällarna, hoppas det är ok!
Heja Heja...

2008-02-13 @ 15:04:33
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Linda

Ajdå..147 steg...det blir en hård eftermiddag...*L*
Men tror nog du kan leta upp många steg på vägen till innebandy och efter...*L'
och hemma...och till affären...
tja..listan kan göras lång!!
Men det viktigaste...är att du känner att du verkligen har kämpat!!
Håller tummarna för dig!!

Vill du kan du kopiera min stegräknar lista ikväll och lägga in på din blogg!

2008-02-13 @ 15:30:42
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0