Dagen före alla hjärtans dag!

Dagen i helt har varit bra. Dagen i granskade småbitar har inte varit bra...
För det första så sov jag bort hela förmiddagen.
Så jag missade ett jättebra promenadtillfälle, eftersom det dessutom var soligt och fint väder!! Och dessutom missade jag flera timmars pluggtillfälle... Suck...

Men sen blev det iallafall innebandy i ca 1timma och 15 minuter och då blev det genast lite roligare! Med lite bastu efteråt också så blev det bra =)
Promenad hem och duscha.. och nu ska jag få i mig lite middag och sen är det dags att byta om för veckans kårpub!

Idag är det alla-hjärtans-dags-tema och man ska vara klädd röd, rosa eller något romantiskt... Ska bli lite kul... Har ingen aning om vad jag ska ta på mig dock... Men något hittar jag säkert i mina garderober...
Testar att låta håret lufttorka ordentligt också så kanske det blir en massa söta korkskruvar i håret också...
Ibland är man lyckligt lottad att ha självfall... Men oftast tycker jag inte om det...

Men men... Nu plingar micron och säger att maten är varm och god =)

(Steg än så länge: bara 1955 =(  )


Kommentarer
Linda

Hoppas du får en riktigt trevlig kväll!!
Rapportera när du kan!!..*L*
Ser att du varit duktig och försökt!
Men imorgon får du allt upp lite tiDigare och ut och jaga steg...*L*
Och dansa på du bara...det är steg det också!!!
I morgon kör vi igen!!
Listan ligger inne , kopiera gärna !

2008-02-13 @ 23:29:03
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Linda

Låter bra!
Där der du jag sa att du skulle få ihop många steg!
Grattis till målet!
I dag kommer jag kanske hitta ännu fler steg...jag ska ju till ullared!!
Glad alla hjärtans dagg på dig!
Jag lägger in dig på listan nu!

2008-02-14 @ 07:02:21
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0