Ett till innan jag sticker...

Är det bara jag som blir så sjukt sugen på pommes frites när man kollar på typ Du är vad du äter, och såna program??
Där sitter man och kollar på folk som misslyckats med att hålla vikten, och ms Skipper berättar exakt vad dom har gjort för fel...

Jag:
*Blir träningssugen, en gång gick jag ut och joggade efter ett DÄVDÄ
* Blir godissugen, chipssugen eller sugen på pommes frites. Fast jag har inte haft något sånt hemma på sistone... Så det har blivit frusna hallon och grädde istället... =)) Men pommessuget ligger där och spökar iallafall...

Jag undrar vad det är som lockar med pommes egentligen...
Saltet? Dippen? För dom smakar ju inte speciellt mycket mer än just salt...
Osaltade pommes utan varesig ketchup eller dip är ju skitäckligt...

Jag har kommit fram till min slutsats. Det är pommesdippen jag är sugen på!! Hehe

(Gud vilket onödigt inlägg) =P
Nu sticker jag!


Kommentarer
Alexandra

jag får mest panik när jag kollar på sånna program :P

2008-02-24 @ 11:24:52
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0