Flitig!

Ikväll har jag gjort flera viktiga grejer...

* Gjort adressändring från Skara och hem för praktiken
* Anmält mig till Vårruset i Karlstad!!
 Det ska bli riktigt roligt! Jag var med i Vänersborg förra året, och när jag kom i mål på 58minuter eller nått sånt, kände jag att jag lätt skulle kunna gjort mycket bättre! =) Hihi!
* Skickat mejl till hyresvärden för att säga upp lägenheten
* ...och pluggat naturligtvis!

Jag har efter många beräkningar på hyra, dubbla hyror och så vidare kommit fram till att jag förlorar 12000 kronor på att ha kvar lägenheten i Skara under mina praktikperioder och sommaren!! Tolvtusen spänn!!
Så jäkla massa pengar, att jag inte tänkt så långt innan...
Egentligen borde jag kanske sagt upp lägenheten tidigare... Men bättre sent än aldrig.

Så nu blir det att ta hem lite grejer åt gången.
Ta hem det viktigaste innan flytten till Karlstad, dvs när pappa kommer ner den 6 mars, eller om det blir den 5:e.
Den 5 april ska jag ner till Skara på sittning och då kan jag ta hem ännu lite mer grejer.
Vet inte riktigt vad som är kvar då... Men något kan man ju alltid ta hem.
Sista veckan i Skara är dom sista dagarna i maj och då får det bli riktig flytt samtidigt.
Har bett hyresvärden om att få slutbesiktning sista dagen och det går förhoppningsvis hoppas jag...
Annars får jag väl ta den tidigare och bo någon natt på vandrarhemmet eller hos någon av klasskompisarna... =)

Men det är skönt att få den bördan av ryggen iallafall! Det är ju onödigt att lägga ut en massa pengar på en lägenhet som jag inte bor i!


Kommentarer
Stefand

Tips: http://www.mobila-posten.se
Den kan hjälpa till!

2008-02-25 @ 12:13:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0