Flyttlådor.

Japp, då har man burit ner lite grejer i bilen då. Hela bagagen är redan full! Och det bara på fyra små flyttlådor, två lådor med videoband och en bag med kläder...
Jaja. Nu har jag tagit ner några fler lådor ifrån vinden iallafall. Ska lägga ner handdukar och lakan och sånt som jag inte kommer behöva här i Skara mer. Lite bestick kommer landa i en annan låda och DVDerna i en annan.

Sen aka jag släpa ut Morgan i det fina vädret lite grann. Jag har upptäckt att man kan gå mellan garagen och muren till kyrkogården, där är det lungt så han borde trivas lite... =)

Ikväll blir det nog en liten kik på Let's Dance och ganska mycket städning.

Ska försöka plocka isär den där hemska trasiga stolen också och komma på vart jag ska få iväg den... I en sopsäck i brännbarthålet kanske? Det är ju faktiskt typ trä, eller bambu snarare. Men det är ju brännbart.
Är jag duktig kanske jag pillar ur alla spikar och lägger dom där dom ska va också!! =) Hihi

Nu blir det till att slänga på lite musik och packapackapacka!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0