God morgon.

Tänkte skriva dagens innehåll också...
Idag ska jag få lite grejer gjort. Jag är ledig från skolan eftersom vi igår och idag har praktiskt prov i steriltvätt och exteriör häst, och det hade jag igår (blev godkänd).
Så idag ska jag packa lite mer, tejpa ihop lådor och få ut dem i hallen. Plocka ur grejer ur garderoben, packa ner kläder och sånt som jag inte kommer behöva sista veckan.
Sen vid två tiden ungefär ska jag åka till Trollhättan en sväng. (Är 8 mil enkel väg en sväng??)

Ajja, jag ska kika in lite på Överby och se om de har något roligt där, sen ska jag in och hälsa på mitt blivande sommarjobb och se om dom kommit någon vart med hur mycket jag ska jobba.
Sen till sist ska jag hälsa på mitt ex och kolla lite på hans lägenhet som jag ska bo i i sommar.
Såg inte så mycket av den när han flyttade in förra året, så det ska bli kul att se hur det ser ut nu!

Men nu iallafall blir det frukost. Jag har så konstigt ont i ryggen, har nog legat snett hela natten.
Jag vaknade liggandes på mage vilket troligtvis innebär att jag legat så ganska länge eftersom jag också har en massa "lakanmärken" på magen... Och på mage är ju inte den bästa ställningen att sova i direkt... Sne i nacken hela tiden...

oki bye


Kommentarer
linda

Jag är inget vidare på det här med bloggen...
kan inte lägga in något där..*L*
mao vet jag inte hur man gör!

den 26/2 finns inte...min data la av..hoppas det är ok...

2008-02-28 @ 21:38:59
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0