GodMorgon!

Efter en mumsig frukost på ett halvt paket bacon och ett kokt ägg och lite lite tårta (eftersom pappa fyllt år) är jag på benen igen!
Idag ska det promeneras!! 356 steg har räknaren kommit upp i än så länge, men hey! Jag har knappt kommit upp ur sängen jue!

Klockan 2 ska jag ner till en kompis som ska massera mej och det ska bli kul! Alltid kul att se hur en utbildad massös gör =)
Innan dess ska jag nog ta en av mina omvägsprommisar... Dom är ganska bra faktiskt!
Hur man gör? Börja 1 timme innan du ska anlända till målet, gå åt fel håll typ tre gånger och börja sen gå åt rätt håll. När du är på rätt håll: ta alla korta omvägar du kan se!! Riktigt roligt faktiskt! Dessutom ser man saker man aldrig sett förut!
Häromdagen när jag gick till och från skolan gick jag på ställen jag aldrig gått förr, men ändå hittade jag rätt =) hihi

Men nu ska det läsas lite anestesi, läkemedel och vätskebalans. Inte det roligaste man kan göra, men det är nödvändigt om man ska klara tentan på fredag! =)


Kommentarer
Sus i dus en desperat lyxhustru!

Hur långa är dina promenader? Hur länge är du ute och går? Det var en väldigt bra idé det där med ovägspromenader! Hehehehe... Man blir ju liksom less på sin runda!

Kram Sus

2008-02-18 @ 09:05:04
URL: http://sus68.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0