Hej!

Stegräknandet går riktigt bra... och dagen är inte ens slut än!! Ska tillbaka till skolan en sväng snart och så kan det ju bli en liten extrapromenad..
Har varit och handlat på ICA:t som ligger "längst bort" från min lägenhet, för att få lite extra promenad.. och det blev nog nästan 4000 steg bara den promenaden...

Jepp jepp... Det värsta är nog att jag går med ryggsäcken hela tiden så jag börjar bli lite öm i axlarna... Får nog ta ett varmt bad senare ikväll tror jag..
Men ikväll är det ju House också!! Det får man ju inte missa!! Får nog bli bad när jag kommer hem från skolan sen istället...

Någon som ska på Eurohorse i Göteborg i mitten/slutet på april?? Då ska jag iallafall stå i Djursjukvårdarnas hörna och berätta hur himla underbart det är att gå här! För det är faktiskt rätt underbart... =) Och så ska vi låna en shettis av nått annat folk som är där... ATG kanske? och lägga bandage på =) Hihi!!

Nu ska jag gå och äta en apelsin och slappna av lite...


Kommentarer
Sus i dus en desperat lyxhustru!

Nu har jag gått 12 664 steg! Jag fattade dock inte i morse att den skulle sitta på hela dagen så det får jag göra i morgon! =)

Du har nog också kommit upp i målet även i dag!
Kram Sus

2008-02-12 @ 19:50:25
URL: http://sus68.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0