Innebandymatch och dagens steg...

Nu har jag varit och tittat på innebandymatch med Maria. Vilken kass match. Så många bra lägen som gick i stöpet hela tiden. Och en mirakelmålvakt hade bortalaget också... Det var nog faktiskt målvakten som gjorde allt jobb annars hade vi nog vunnit...
Och om domarna var på bortalagets sida eller inte tänker jag inte kommentera, men en sak som jag störde mig på:
En Billingsforsspelare blev inknuffad i sargen, domarn blåser inte. Tio sekunder senare blir en Nordmarkenspelare inknuffad i sargen på precis samma sätt, då blåser domarn... (??)
Usch och fy säger jag bara... Tur att jag inte är med i det laget längre, då hade jag nog varit ännu mer besviken..
Tyvärr hade ju Billingsfors lite manfall också så det kan ju vara en bidragande orsak till att det gick dåligt...

Jaja... Idag har jag iallafall åkt hem till föräldrarna. Och på grund av detta har det tyvärr inte blivit tillräckligt många steg idag. Jag har helt enkelt inte hunnit...  4401 steg. =(
Ska bättra på det imorgon. Då får det bli en solig förmiddagspromenad. Resten av familjen äter ju bullar och sånt vid elva, och jag som inte äter kolhydrater längre får nog ta en promenad innan så att jag inte är sugen på sånt... Annars kommer min "diet" fullständigt att falera... Den där semlan tidigare i veckan förstörde nog lite för mycket bara den... Får väl vispa lite grädde och äta... Vispad grädde är ju mäktigt iallafall...

Nu verkar det som att det ska bli kvällsmat... Flygande Jakob. Kyckling är mumsigt mumsigt!! Och med en extra dutt grädde i min sås blir det nog perfekt =)


Kommentarer
Linda

Men du avstod iallafall från chokladen...*L*
bRA GJORT!
i MORGON ÄR EN NY DAG...SÅ DÅ JÄKLA...
ska vi över 6000 steg...gärna med lite råge...jag tyckte också det var tufft idag...klarade det med nöd och neppe...
listan ligger inne...

2008-02-15 @ 22:14:27
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Sus i dus en desperat lyxhustru!

Åh flygande Jakob det var verkligen länge sedan jag åt kan jag intyga!

Kram Sus

2008-02-15 @ 22:49:16
URL: http://sus68.blogg.se
Samira - Tråkbloggen

Delta gärna i mina designutlottningar!
http://samira.webblogg.se/1203081502_fyrdubbelt.html

Ha en fortsatt trevlig helg!

2008-02-16 @ 14:44:39
URL: http://samira.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0