Något onödigt innan jag går och lägger mej.

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nej.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren!
Brukar du sjunga i duschen? Oftast.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Texas Hold'em (sport?) och ishockey.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ibland.
Vad är viktigast för dig? Mina kissar, min familj och mina vänner.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Betala studielånet och inte ta något mer. Köpa mej en ny bil och en kisse till!
Vad är det bästa med julafton? Att man träffar släkten som man inte träffat på evigheter.
Tänker du mycket på ditt utseende? Då och då. Men ibland glömmer jag kolla mej i spegeln innan jag går till skolan. Då får jag hoppas att mascaran sitter där den ska och att frisyren inte ser ut som den kommer direkt ifrån sängen. Jag behöver oftast inte sminka mej för att bara gå till affärn...
Vad får dig att slappna av? Musik.
Är du skyldig någon pengar? Jag tror inte det...
Är du mörkrädd? Ja, i källaren och på vinden.
Bär du glasögon eller kontaktlinser? Både och, men inte samtidigt. Linser på vardagar när jag är i skolan eller ska ut på fest. Glasögon på kvällar och när jag slappar hemma hela dagen. Trivs så ofattbart bra i linser, fast nu ikväll så gnodde jag mej i ögat och på nått sätt dubbelvikte sig linsen inuti i ögat och kröp in i den yttre ögonvrån och skavde... Jätteläskigt!! Då bytte jag till glasögon illa kvickt!
Vilken färg är snyggast? Beror på tillfället och var färgen finns. Men röda kläder, ljusblå ögonskugga och vita väggar är alltid snyggt.
Tycker du matte är svårt? Beror på vilken kurs man pratar om. Vardagsmatte nej, men gymnasiematte D och E är lite jobbigt...
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Frågan ställs till en tjej som under inga omständigheter köper jeans som kostar mer än 300:-. Svaret är nej.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar pengar pengar! Helst 25000 i 25 år.. =)
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Helst inte före tio men oftast före elva.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Kuddarna i sängen eller pennor och sånt som kan kastas utan att gå sönder. Och innebandyklubban ibland.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Egentligen så borde man det. Men det är nog inte möjligt i praktiken. Och folk får väl ta ansvar för sina egna rökskadade lungor.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Ingen gång så vitt jag vet.
Bor du utomlands? Beror på vad man menar som inomlands. =)
Hur länge varade ditt längsta förhållande? Nästan tre år.
Har du piercing? I öronen...
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Vet inte... Ville ha i naveln förr, men det har jag kommit över.
Bråkar du och dina syskon oftaNepp, bara på skoj =)
 Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Mamma.
Läser du ofta böcker? Japp. Nästan varje kväll.
Vad föredrar du för sorts filmer? Roliga och romantiska. Så som man önskar ens eget liv var.
Vad slösar du mest pengar på? Mat... =) Keso och sånt... Kaffe på skolan. Godisautomaten på skolan.
Vill du gifta dig? I framtiden ja.
Vill du ha barn? I framtiden, men inom 10 år.
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? Nej, jag kan inte ens stänga den för katten ska alltid sällskapa mej där inne. 
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? House, Du är vad du äter, Grey's Anatomy.
Vilka länder har du varit i? Sverige, Norge, Danmark, Spanien.
Vilka ställen har du bott på? Billingsfors, Trollhättan, Skara, snart även Karlstad och Borås.
Vilka husdjur har du haft innan? Två katter.
Vad förknippar du ordet skolstart med? Kul att träffa kompisarna, tråkigt att inte ha sommarlov längre, skönt att få tillbaks vardagsrutinerna igen.
Solar du ofta? På sommaren, inte annars.
Är du bra på att laga mat? Ja det tycker jag. Får till alla möjliga goda saker, bara jag har ett grundrecept att följa... Sen att jag antingen glömmer kryddorna helt eller kryddar så att det nästan är för starkt för att äta behöver vi inte nämna. =)
Var badar du helst? Varmt sötvatten utomhus alternativt badkar/bubbelpool.
Vad dricker du för alkohol? Cider och drinkar. Vin pallar jag inte längre...
Vad använder du för droger? Choklad och kaffe.
Vilka djur är du mest rädd för? Spindlar och småkryp och insekter.
Vad tycker du om monarkin? Bra som den är.
Vilken musikstil tycker du bäst om? Det mesta som spelas på Mix Megapol och MTV.
Vilka språk kan du? Svenska, engelska, lite spanska och tyska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej. Trots att jag spelat innebandy!
Vilken kändis är hetast? Kyle XY-killen.
Gillar du att dansa? Ja, det är kul ibland.
Vad har du för klädstil? Normal, typ jeans och någon top av nått slag.
Är du flygrädd? Nepp.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Hur bra som helst!! Vill dom röka så får dom gå ut!
Hur vig är du? Inte så värst...
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller mjölk.
Vilken är din favoritglass? Vanilj, eller den med pecannötter och kolasås.
Tror du på ett liv efter döden? Vet inte, har inte varit där.
Vilket kaffe sörplar du helst? Starkt med mycket mjölk.
Vilket mobilmärke föredrar du? Nokia, eftersom jag har en sån och den har hållt hur länge som helst.
Vill du gå ner i vikt? Ja, lite, typ en sjundedel.
Vad har du för personlighet? Alltid ett leende på läpparna =)
Har du varit deprimerad? Nej, inte diagnosdeprimerad iallafall, men vanlig höstdepp.
Tycker du om sushi? Har bara provat den jag gjorde själv och den var äcklig... Men det ser gott ut.
Tror du på livslång kärlek? Ja, med rätt person och till barn och djur.
Vad äter du helst när du ser på film? Lösgodis.
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Kung Fu eller nått skulle vara kul att kunna.
Har du tandläkarskräck? Ja, för räkningarna som kommer därifrån =S
Vad heter du i mellannamn? Kristina. Har alltid viljat stava med CH, men nu tycker jag K är snyggare =)
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kväll!! Jag får mest gjort mellan 23-01, tyvärr.
Var är du född? Vänersborgs lasarett.
Vilken ögonfärg har du? Blåa.
Vilken hårfärg har du naturellt? Tråkblond.
Biter du på naglarna? Inte nu längre.
Är du beroende av något? Morgan, pengar och vänner.
Vilka internetsidor besöker du varje dag? yahoo.se, olika blogg.se och studentmailen.
Hur ofta motionerar du? Försöker varje dag. Promenader. Innebandy två gånger i veckan. Ska börja på gym när jag flyttar till Karlstad.

Godnatt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0