Suck med stort S!!

Vaknade för en stund sen. 9.37 stod det på mobilen, fan jag hade försovit mej.
Springer upp och klär på mig, kommer på att det ju kan vara bra att komma dit på kafferasten, så då lugnar jag ner mej lite.
Sätter in linserna, sminkar mej, lägger ner lunchen i väskan.
Går till skolan.
Ser ett gäng klasskompisar som står utanför stora dörren, påklädda, med väskor.
Kommer in och ser att på dörren till föreläsningssalen sitter en lapp där det står att vår föreläsning, som tydligen skulle vara 10-12, är inställd!!
OKEJ!! Och dom kan inte informera om det lite tidigare??? Typ lägga in infon på kurshemsidan åtminstone en dag innan! Om föreläsaren är sjuk borde hon väl veta det?

Ajja.. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Nästa föreläsning börjar ju inte förrän efter lunch, klockan ett...
Skulle ju kunna gå hem och bära lite flyttlådor, men då blir man ju svettig och det är ju inte speciellt kul.

Ska nog gå till kaffeapparaten och ta mej en kopp och se om jag hittar någon mer klasskamrat att beklaga mej med...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0