Tentan skriven!

Fy tusan vad mycket frågor och ännu mer fy tusan vad lite tid!!
Vi skrev och skrev och disskuterade och disskuterade och sen skrev vi lite mer och helt plötsligt hade klockan blivit ett... Och fyra tentatimmar hade gått förbi på ett kick!
Men vi hann klart, men det var med nöd och näppe och dom två sista frågorna fick inga jättebra svar, men iallafall svar.
Tycker det är lite konstigt.
På tentafrågestunden i tisdags så sa dom att det skulle vara färre frågor än vanligt eftersom vi skulle tenta i par... Men inte tyckte jag att det var färre? Snarare fler! Och krångligare!
16 frågor varav kanske 14 var "beskriv blablabla"
Jobbigt jobbigt... Men vi lyckades iallafall, riktigt nöjd med min tentakompis! Helt på samma nivå =))
Ska bli kul att få resultaten =)

Kom hem för en liten stund sen och nu känner jag bara för att gå och sova... Har stenont i huvudet, men det jag behöver är nog egentligen en kopp kaffe eller ett stort glas vatten eller nått...
Och lunch!! Har inte ätit något sen åtta typ...

Natten innan tentan då? Dom förra tentanätterna har jag sovit gott, men inte denna!
Låg halvvaken i flera timmar innan jag kunde somna, sov kanske bra i två timmar eller nått. Vaknade innan sex, en timme innan väckarklockan... Alldeles svettig! Visste inte vart jag skulle ta vägen! Under täcket vart det fuktigt och äckligt och utanför täcket frös jag nästan ihjäl... Det slutade med att jag hamnade i duschen. Så skönt har den nog aldrig varit att duscha...
ingen bra natt.
Men sen blev det kaffe och ett par kokta ägg till frukost och då var jag glad igen.
Sen blev det morgontv med The Voice tills det var dags att ta sig till tentan...

Planeringen för helgen är nästan fullspäckad.
Jag ska städa, laga matlådor, på födelsedagsfest på lördag, skriva klart ett fall om vattenbalansen, tvätta kläder på söndag.
Sen så tänkte jag börja packa lite smått. Plocka ner sånt jag inte behöver i flyttlådor.
Fundera på vad jag behöver ha med mig till Karlstad och vart tusan jag ska göra av resten...
En tjej i min klass har hyrt ett förråd så jag ska nog kanske fråga henne om jag kan få hyra in mej i det.... Man behöver ju inte släpa hem en massa hyllor och sånt iallafall...

Usch vilket långt inlägg... Nu ska jag röra mig dom fyra metrarna in i köket och göra lunch och pannacotta. Mums!!
Recension kommer efter att jag ätit den =)) hehe

Stegen kommer inte bli många idag. Har ingen lust alls och det blåser och regnar i Skara... Höstväder faktiskt... Men jag ska iväg med ett brev sen iallafall så då kanske jag tar mej en liten tur iallafall...
Upptäckte att jag glömt nollställa räknaren sen igår så jag är faktiskt uppe i 13917 steg!! =)) hehe!!
Fast egentligen är det ju bara typ 2000 som hör till idag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0