17/1 2008

Idag fick jag lust att skriva igen!
Sitter och skriver på PBL-fallet om neurologi, så allt annat utom det är ganska roligt faktiskt... Skulle till och med kunna tänka mej att städa... men riktigt så långt har det inte gått ännu...

Idag har det varit rätt lungt. Jag tog det lungt på puben igår så när jag vaknade i morse var jag bara lite trött på grund av för lite sömn... nästan så att jag försov mig... 1 till halv 8 är lite för lite för mig tydligen.
Har haft en föreläsning idag. Lite flummig var den, skulle nog inte kunna återberätta om den för någon som frågade, mer än att den handlade om forskning och lite huvuddragen vad man gjorde när man forskade och sådär... Inget jag är intresserad av nått större...

har köpt lite kycklingfileér idag som jag tänkt banka platta och steka sen. Går jättesnabbt att steka dom om dom är tillplattade... Såg på Rachel Ray på trean för ett tag sen och hon gjorde så.. riktigt smart.. =))
Ska ta med mig lite kyckling till fjällen tror jag.. lätt att värma.

Nä nu ska jag ta itu med kyckling och sen blir det till att återvända till PBLn och se vad det sympatiska och parasympatiska nervsystemet har att berätta för något roligt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0