Biltvätt!

Idag har jag och pappa tvättat min bil!
Det var behövligt kan man säga!! En svart bil har nu blivit vit äntligen!!
Skulle väl behöva avfettas och vaxas och sådär.. men det får jag ta hand om nästa gång jag är hemma, då kanske det är lite varmare i luften också så att man inte fryser ihjäl!

Igårkväll var jag på innebandymatch! Damlaget spelade mot Sunne. Och vann!! Med 7-4!
Helt underbart att få komma och se en match där dom vinner! Det har varit lite dåligt med vinster så det var kul att se en vinstmatch iallafall =)
Alla var verkligen jätteduktiga, vi har fått en massa nya tjejer i laget och dom är också riktigt duktiga!

Nu ska jag nog börja ta mig i kragen och skriva PBL-fall, eller iallafall läsa i min anestesibok så att jag vet ungefär vad jag ska skriva för nått... kommer nog behöva gå till bibblan på måndag och hämta mer info... Inte lätt att skriva PBL-fall när nästan hela veckan försvinner i fjällen.
Men har man gett sig in i leken, får man leken tåla. Som vanligt!

Sees!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0