Broderi.

Jag fick ett broderi med en jättesöt katt på i julklapp och igårkväll började jag brodera på det!
Och nu har jag blivit besatt av att brodera igen!!
Vill bara bli klar med broderiet och se hur fint det kommer bli!
Det är ett jättestort broderi, fick nästan en chock när jag öppnade det!
En duk på 55x55cm och 96 olika färger att brodera med...
Hallå?? Hur kan man få fram 96 färger lixom?
Okej, datorer är på typ hur många färger som helst men ändå... typ 10 olika rosa nyanser och så vidare...

Idag säljer jag biljetter på bion igen, men vi tog bara en bil idag och pappa ska köra filmen så jag blir nog kvar här till tiotiden iallafall... men det är ganska skönt, för då kan jag sitta här och kolla på heroes i foajen och brodera lite samtidigt =)
Sa ju att jag blivit besatt!! Haha....

Imorrn ska vi kanske åka till IKEA. Jippi!!!!!
Men vi vet inte, för mamma ska med och hon slutar kanske inte jobbet förrän efter fyra-halv fem och så blir det ju lite tajt om tid...

Sees!1


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0