Duktig. Men vad får man för det?

Så är man duktig och vaknar tidigt, sätter in linserna, kletar på lite smink och tar en promenad till skolan istället för att cykla för en gångs skull.
Men vad får man för det?? Ingenting!! Man kommer till skolan och upptäcker först då att man faktiskt inte början förrän klockan 10!!! Då hade jag kunna ligga i sängen en timme till nästan!! Suck...

Men sånt är livet...
Jag träffade iallafall min "gamla" praktikhandledare och en annan kollega här idag. Är väl nån föreläsning eller nått sånt som dom är här på kan jag tänka mej.
Kul att träffa dom och hälsa lite iallafall =))
Hade ju kunnat prata längre egentligen, men jag var ju här typ fem i nio så jag skulle ju till lektion trodde jag...

jaja... ska få tummen ur nån dag och fråga om sommarjobb också. Det vore verkligen jätteroligt att få vara där igen!! =)) Iallafall ett litet tag! Hihi!

Nu ska jag hitta på nått annat igen... fördriva tiden tills vi ska till Löfstedsalen.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0