Ett inlägg till!

Ja, jag hinner nog med att skriva ett inlägg till.
Måste ju uppdatera dagen som varit!
Det här är nog den längsta dagen på länge tror jag!!

Jag har varit och badat idag med Linnea och några killar. Simma några längder, dyka lite, fjompa sig lite i vattnet som det vattendjur jag är, bada lite bubbelpool och basta lite! Mysigt!! =))
Funderar nästan på att skaffa mej ett tio-kort där... men det känns ju lite konstigt nu... Vet ju inte hur länge det gäller och jag är ju inte här så värst många veckor till så jag skulle ju behöva simma mer än en gång i veckan då..
Ja det är ju inte omöjligt... men det är jobbigt att känna sig pressad till att träna.

När jag kom hem från badet vad jag hungrig och sugen på pannkakor.
Så sugen på pannkakor att jag inte kunde tänka mej att göra något annat.
Men en titt i kylen så sjönk mina förhoppningar, ingen mjölk.
Så jag googlade lite och hittade ett recept på internet där man skulle byta ut den vanliga mjölken mot kokosmjölk istället så det testade jag!
HUR GOTT SOM HELST!!
Man behöver nästan inte ens ha något på pannkakan! Det är nästan godare utan!
Om man gillar kokos vill säga!

Nu är det knappt fyra timmar kvar till resan startar och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på...
Jag är klar med skolarbetet och jag har till och med städat...
Nu ska jag diska upp efter pannkaksätningen men sen vad jag inte...

Kanske ska dammsuga lite??
Eller brodera lite? det har jag inte gjort på länge.!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0