God Morgon.

Morgon kanske det inte är direkt, men ni fattar vitsen...
Humöret är på topp! Vädret är okej! Och snart är det dags för innebandy igen!!! Weii!!

Vi har haft tentagenomgång ni mellan ett och halv tre. Det gick fantastiskt bra faktiskt!!
Hade missat en del på två frågor så att dom blev underkända. Och på ett par frågor hade jag bara "halvt godkänt" men summan av kardemumman blev iallafall godkänd!!! Så himla skönt det är!!

Jag saknar min lilla Morgan nått fruktansvärt. Hur kan folk klara sig utan husdjur egentligen? Det förstår jag verkligen inte!! Igår var det väl ganska skönt att inte ha honom om sig och kring sig när jag höll på att packa upp. Men senare på kvällen när jag satt i fåtöljen och kollade på tv så hade det varit mysigt med en katt i knäet.
Och imorse när jag vaknade så hade jag kommit upp snabbare och haft bra mycket bättre morgonhumör om jag haft en katt bredvid mig i sängen!!
Längtar verkligen tills den 25:e januari!! Då ska jag åka hem och hämta min lilla älskling!! Känns som det är evigheter dit, men det är ju bara två veckor i skolan och en vecka i Vemdalen (skidresa) så det ska nog gå bra.

Innebandyn börjar 15.45 så jag sitter här i biblioteket och vet inte riktigt vad jag ska göra tills dess...
Tentagenomgången var ju schemalagd tills tre men det tog inte så lång tid... Hade tänkt gå och handla men det är lite jobbigt med innebandyväskan på axeln... Så jag får väl sitta här och hitta på nått roligt... Läsa lite bloggar och sådär...

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0