Sent igen...

Har nog inte gått och lagt mej tidigt en enda dag på hela jullovet...
Och nu såhär dagen innan dagen typ så är klockan halv ett!!
Shit, kommer ju bli hur trött som helst imorrn, och då ska jag köra ner till Skara...
Hoppas att det är hyfsat bra väder och väglag... Undrar om det är nån snö i Skara. Troligen inte, bara skitkallt och blåsigt som vanligt...
Ska bli skönt att komma igång med träningen igen iallafall!! Märker verkligen hur trött och slö man blir av att inte få spela innebandy två gånger i veckan!
Ska göra en satsning på allvar på mina träningsdvd:er också, och spara pengarna som Friskis o Svettis skulle ha kostat... Kanske ska gå nått pass på FoS, men troligen inte fler än att jag kan betala 40kr per gång... Ingen ide att köpa kort för en månad eller hel termin med tanke på hur halva terminen blev av, eller rättare sagt, inte blev av förra året. Slappade av totalt och gick inte på flera veckor typ... Skyllde på tentor och grejer... Inte bra...

Tänkte jag skulle göra nån sorts Detox nu nån gång, men jag vet inte någon bra. Läste nått om att man kunde äta ett ägg till frukost och en burk tonfisk och lite keso till lunch och kokt fisk till middag... Men då kommer jag väl svälta ihjäl typ... Men vem vet det kanske behövs.
Efter pizzan jag ätit nu ikväll så känns det som man skulle behöva en ordentligt Detox iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0