Skidresan!!

Idag gäller det!!
23.45 ska vi samlas vid Smedjan och en kvart senare åker bussen mot Vemdalen!!
Så kul!!
Vet inte riktigt om jag skriver något mer idag, har en hel del att packa och sådär och sen ska jag följa med en kompis och bada troligen!

Men jag kommer iallafall troligen inte ha någon tillgång på internet under skidresan så här kommer det inte bli uppdaterat förrän tidigast på torsdag kväll.
Vi beräknar att vara hemma vid sju på kvällen.
Sen vet jag inte riktigt vart jag tar vägen.
Vi är har resurstid på fredagen så om jag är pigg så åker jag hem direkt på torsdagen, men troligen inte.
Måste skaffa lite information till PBL-fallet som jag bara har nästa helg på mig att skriva också...

Vi hörs på torsdag eller möjligtvis fredag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0