Grillning.

Grillen börjar komma igång. Köttet är upppackat.

Grillmat är verkligen sommar!! Det finns nästan inget bättre!!

Och det är så skönt att vara hemma en sväng och få stilla min kattabstinens lite.
Bara två veckor kvar i Trollhättan nu.
Sen blir det två veckors jobb i Bengtsfors och sen två veckors ledigt innan jag drar iväg till Borås för mer praktik.
Lite roligt nu att jag jobbat åtta veckor med smådjur och kan jättemycket innan tio veckors smådjurspraktik drar igång =)

Sen blir det några månader i skolan och sen börjar framtiden.
Har ingen aning om vart jag vill jobba än...
Vet bara att det ska vara smådjur, inte ett för stort ställe, och i Västra Götaland så att jag inte har jättelångt hem om jag vill hälsa på föräldrarna och hela tjocka släkten =)
SKa bli intressant att se vart jag hamnar.

Nu måste jag nog gå och hjälpa till med maten =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0