Helg!!

Sista helgen under min andra Trollhättan-period.
Fallens dagar. Jag är kvar i Trollhättan!
Det ska nog bli skojjigt!!

Idag har jag jobbat mig halvdöd. Bara en veterinär som jobbade, men det var ganska mycket att göra ändå. Och en hel del foder att sälja och en hel del telefonsamtal att svara på...
Tog blandannat blodprov på en jättesöt och snäll kisse!! =)
Blodprov är min nya specialitet.

Halvsov på bussen hem. Gick av bussen och möttes av sjukt mycket folk. Axels nöjesfält på torget och marknad längs gatan. Enormt mycket folk, kändes knappt som man var i Trollhättan längre.

Gick hem och åt och sen gick jag ut och mötte Kajsa och vi tog en promenad och letade efter Folkets Park, men lyckades inte riktigt komma dit... =) så vi gick tillbaka istället och kollade på allt folk =)

Imorrn ska jag hem till henne på lite partaj.
Ska kolla lite på resten av aktiviterna runt omkring här också.
Imorgon ska några idioter åka nerför en jättebrant backe på longboard (typ extra lång skateboard). Det måste man ju kolla på nästan. Sen ska Sofias Dansare dansa nånstans och på kvällen ska Kid Down spela i FP. Nästan så man har lust att gå dit... Fast jag vet inte om det är så kul att gå på en ungdomsspelning... Vi får se hur det blir =)

Nu ska jag sätta mej med min kopp te och se om det är  nått kul på tvn
trevlig kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0