Hett!

Det är så varmt så man knappt vet vart man ska ta vägen.
Men jobba får man göra ändå. Åtta till sex varenda dag... =)

Men pengar blir det! Och pengar tycker jag om! Då kan man köpa roliga grejer!
Och skämma bort sig lite medans alla andra försöker klara sig på bara CSN.
Men märk väl... Sååå mycket pengar tjänar jag INTE.

Nu har vi släppt iväg alla dressiner och har knappt någon dressin kvar.. Typ två av varje eller nått sånt.
Ska snart äta lite mat.
Sen ska vi ner på banken en sväng och då ska jag nog köpa lite melon också.
Är så himla sugen på honungsmelon!!!

Ikväll ska jag kanske bygga ett klösträd till kissen också! Om pappa hittar grejerna jag behöver iallafall.
Spånskiva, ett rör och lite sissalmatta. Egentligen ska jag ha lite tyg också, men jag har inte listat ut vilket tyg jag vill ha än, så det får vänta en stund till...

Nu ska jag nog gå och käka lite lunch... Stekt kyckling är mumsmums det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0