Buzy buzy.

Har fullt upp i helgen som vanligt.
På förmiddagarna ska jag hyra ut dressiner och på eftermiddagarna ska jag vara sufflös. Lite att göra, men roligt är det =)

Alldeles nyss var jag dessutom ute på en liten promenad "runt kvarteret" med Morgan.
Vi gick på en liten stig och han gick framför mej, plötsligt stannade han och fräste och ville vända.
Jag såg att det var en massa pissmyror på stigen så jag trodde det var därför och lyfte upp honom.
När jag hade honom upplyft blev han tyst och jag hörde något som pep!!

Så jag tittade i det höga gräset bredvid stigen och vad ser jag!?!
Två rådjursbebisar!! Hur söta som helst!!!
Nästan så att jag ville gå och klappa dem, men så får man inte göra.
Dessutom vet ju alla att rådjur har sjukt mycket fästingar, och såna vill jag inte ha!!
Men söta var dom!
Vill nästan gå tillbaka och ta kort på dem, men jag vill inte störa dem och jag vill definitivt inte göra mamma rådjur upprörd! Hon måste ju faktiskt få ha sina bebisar i fred!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0