Jobbar igen!

Ja, jag erkänner. Jag jobbar 12 dagar i veckan... Nejdå, bara sex faktiskt =)
Heltid på djurkliniken och några helgdagar på järnvägen. =)
Är man pengagalen så är man, hihi.

Denna veckan har ju ändå varit ganska skön. Jag slutade vid lunch två dagar och idag kommer jag bara jobba till lunch på järnvägen.
Vid ett-två ska jag och familjen åka ner till Göteborg och kolla på Singing in the Rain på Scandinavium.
Har ingen aning om vad det är för nått i pricip, men det var en födelsedagspresent till mamma från hela familjen. =)
Ska bli kul iallafall!
Hoppas på en liten tur på Nordstan också, jag är i desperat behov av ett par Capri-byxor för under 150:- helst... om det nu existerar såna byxor...
Måste egentligen ha ett par skor som jag inte får skavsår också. Mina vanliga vita skor har ju gått sönder i hälen så det sticker ut nått vasst där... Ajj... Igår när det regnade insåg jag också att det måste vara hål nånstans i ena skon..

Men som jag sa igår: Dom kostade ju 800 kronor och jag har bara haft dom drygt ett år. Jag MÅSTE använda dom ett tag till. (eller fråga nån skomakare om han kan fixa dom)

Nu ska jag gå och ta mej en kopp nybryggt kaffe och en köttebullemacka. =)

Ha en trevlig dag i solskenet!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0